Annonsera

En tidning med hunden i fokus

Brukshunden utkommer 6 gånger per år till samtliga medlemmar i Svenska brukshundklubben och Sveriges hundungdom. Läsarna är aktiva. De är engagerade, tränar, tävlar och umgås med sina hundar både på lokalklubbar, tävlingar och i naturen. Våra läsare är allt från de som precis skaffat sin första hund till vana hundägare, uppfödare och de som tävlar aktivt eller utbildar tjänstehundar. Svenska Brukshunden har 18 rikstäckande rasklubbar samt närmare 300 lokala klubbar runt om i landet. Organisationen har ca 65 000 medlemmar fördelade över hela Sverige.

Vill du annonsera i tidningen Brukshunden eller på www.brukshunden.se?
Kontakta:
Eva Linder på eva@adviser.se eller +46 76-677 05 38
Lena Johansson på lena.johansson@adviser.se eller  +46 72-401 00 89

Vill du lämna annonsmaterial?
Använd www.skickaannons.se eller mejla print@adelivery.se.

Intresserad av valp- eller utställarannonser?
Dessa annonser placeras i vårt annonstorg och du kan välja mellan olika format, se utgivningsplan nedan. Du som tillhör en brukshundklubb har rabatt på dina annonser, för mer info kontakta Åsa Sommar. Din annons bör lämnas in som en tryckklar PDF med högupplösta bilder/logga.
Vi kan hjälpa dig att göra din annons för en kostnad av 450kr för valpannonser (enbart text, max 250 tecken) eller 950kr för sättning av 1/16-1/8-delsannons (ingår 2 korrektur, bifoga gärna logga och eventuellt önskat bildmaterial).
Kontakta Eva Linder (eva@adviser.se) eller Lena Johansson (lena.johansson@adviser.se) för att boka.