Du har tillgång till denna valpsida för att din hund är en ras som Svenska Brukshundklubben gillar lite extra. Din hund är nämligen av en ras som Svenska Brukshundklubben har avelsansvar för.

Vill du ge din hund möjlighet att få utlopp för sin arbetslust, glädje och energi och samtidigt stärka relationen er emellan? I så fall är Svenska Brukshundklubben helt rätt forum för dig! Oavsett om detta är din första hund eller tionde. Är du redan medlem, vill vi påminna dig om hur värdefullt ditt medlemskap är för dig och din hund.

Våra rasklubbar jobbar aktivt för att våra hundraser ska må bra både fysiskt och mentalt. Som medlem stöttar du deras arbete, får du stöd och råd i ditt eget hundägande och möjlighet att träffa hundkompisar som gillar samma saker som du! På våra lokala brukshundklubbar kan du delta i kurser, tävlingar och en rad andra roliga aktiviteter.

Som medlem får du dessutom tillgång till en rad fina förmåner via våra samarbetspartners. Här fyller vi hela tiden på med specialerbjudanden från våra samarbetspartners.

Samarbetspartners

Genom att besöka vår hemsida och fylla i vårt medlemsformulär kan du bli medlem redan idag. Ditt medlemskap blir giltigt så fort vi fått din betalning.
På hemsidan hittar du också mer information om vad vi i Brukshundklubben har att erbjuda.
Information om medlemskap hittar du på www.brukshundklubben.se/bli-medlem.